Pytania i odpowiedzi

Jak łatwo i efektywnie szukać?

Dorosły + dziecko

System wycieczek umożliwia wyszukiwanie zakwaterowania dla określonej liczby osób na jeden pokój, ale maksymalnie oferuje pokoje czteroosobowe (dla 4-5 osób). Jeżeli szukasz wyciecki dla większej ilści osób, trzeba wpisać do wyszukiwarki tylko 2 dorosłe. Jeżeli znajdziesz wycieczkę według Twoich wymagań, prosimy o kotakt w celu sprawdzenia dostępności dla pożądanej liczby osób.

3 osoby

System wycieczek umożliwia wyszukiwanie zakwaterowania dla określonej liczby osób na jeden pokój. Jeżeli wpiszesz 3 osoby, system wyszuka pokój trzyosobowy, ewentualnie pokój dwuosobowy z dostawką. Polecamy wyszukać najpierw wycieczkę dla 2 osób i następnie aktualizować ofertę dla 3 osób. Jeżeli się następnie nie wyświetli pożądana oferta wycieczki, prosimy o kontakt. W takich przypadkach można wyszukać dostawkę wprost w systemie rezerwacyjnym.

4 i więcej osób

System wycieczek umożliwia wyszukiwanie zakwaterowania dla określonej liczby osób na jeden pokój. Jeżeli wpiszesz 4 dorosłe osoby, system wyszuka wycieczkę z pokojem czteroosobowym. Jeżeli nie chcesz pokoju czteroosobowego, wybierz i wyszukaj tylko dla 2 osób. Następnie skontaktuj sie z nami w celu sprawdzenia dostepnosci miejsc w samolocie i hotelu dla kolejnych 2 osob.

Czy niemieckie biura podróży są ubezpieczone od upadłości?

Wszystkie biura podróży, z którymi współpracujemy, są ubezpieczone od upadłości. Taki obowiązek dla biur turystycznych mających siedzibę w Niemczech ustala art. 651k (obowiązek wpłaty odszkodowania w razie niewypłacalności). Według niemieckiego kodeksu cywilnego wszyscy organizatorzy wycieczek turystycznych muszą posiadać poświadczenie o zawarciu ubezpieczenia lub gwarancji bankowej minimum 110 mil. Euro, które zabezpieczą:

  • Odszkodowanie wpłaconej ceny za usługę podróżną, w przypadku, kiedy jest anulowana usługa w wyniku niezdolności do zapłaty organizatora.
  • Odszkodowanie wszyskich kosztów związanych z powrotem do kraju w wyniku niedzolności do zapłaty organizatora i niemożliwości załatwienia powrotu do kraju.

Wysokość ubezpieczenia lub gwarancji bankowej musi osiągnąć minimum 110 mil. Euro za każdy rok kalendarzowy. Fakt, że jest organizator ubezpieczony, można sprawdzić na stronie internetowej: http://www.fvw.de/rvr/indexrvr.html. Na tej stronie nie ma biur podróży, które posiadają poświadczenie o zawarciu gwarancji bankowej.

Czy wymienione ceny naprawdę zawierają wszystkie opłaty i taksy?

Ceny w naszym systemie rezerwacyjnym są naprawdę końcowe. To znaczy, że nie będdziesz płacić żadnych ukrytych opłatych za bilety lotniskowe i wycieczki. Cena zawiera również wszystkie taksy lotniskowe, opłaty paliwowe lub taksy dotyczące bezpieczeństwa. Cena nie zawiera ewentualnych opłat administracyjnych związanych z legislatywą kraju docelowego (np. wizy lub karty turystyczne, opłata turystyczna związana z wylotem z kraju lub koszty związane z szczepieniem obowiązkowym). Cena również nie zawiera ubezpieczenia NNW i KL, ubezpieczenia kosztów anulacji i ewentualnych opłat za odbiór dokumentów na lotnisku u ofert last minute (niektóre BP wymagają za przechowywanie dokumentów na lotnisku 10 EURO).

W jaki sposób można zapłacić?

Rezerwacja wycieczki w biurze podróży zostanie dokonane dopiero po wpłacie (przypisaniu sumy na nasze konto). Ze względu na to, że baza danych wycieczek i biletów lotniczych nieustannie się zmienia i przede wszystkim atrakcyjne oferty bywają bardzo szybko wyprzedane, polecamy klientom dokonać wpłatę jak najwcześniej. Proszę się z nami skontaktować najpóżniej 10 minut przed dokonaniem wpłaty. Nasi pracownicy sprawdzą ważność Twojego zamówienia. Wpłatę w PLN lub Euro można dokonać jednym z następnych sposobów:

  • wpłatą na konto Multibank, Mbank, Inteligo, Tytuł: nazwisko/kraj wyjazdu
  • przelewem na konto Multibank, Mbank, Inteligo zawsze w ramach tego samego banku! Tytuł: nazwisko/kraj wyjazdu

Jeżeli zapłacisz w inny sposób, nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że zamówiona usługa będzię w czasie przypisania sumy do konta nadal dostępna.

Numer konta bankowego: wpłata w PLN:

  • Konto PLN Multibank: 67 1140 2017 0000 4302 0581 1635
  • Konto PLN Mbank: 33 1140 2004 0000 3502 5451 9085
  • Konto PLN Inteligo: 50 1020 5558 1111 1799 2180 0009

Konto euro: wpłata w EURO

  • Konto EUR Multibank: 08 1140 2017 0000 4012 0043 0959

Proszę zawsze podać nazwisko klienta i kraj wyjazdu w miejscu tytułu przelewu.


Specjalne informacje

Zagwarantowanie hotelu i parkingu na lotnisku

Przygotowaliśmy informacje szczegółowe dotyczące możliwości transportu na lotnisko i taniego parkingu (sleep & fly). Rezerwacji mozna dokonac tu: https://secure.holidayextras.de/schmetterling-reisen/?site=schmetterling-reisen&sid=&custref=14583

Wyjazd na wczasy

Lotnisko – Na zasadzie naszych doświadczeń, odebranie dokumentów podróżnych i odprawy biletowo-bagażowe pasażerów na lotnisku przebiega łatwo. Wystarczy pokazać potrzebne dokumenty podróżne. W przypadku odberania dokumentów na lotnisku, proszę pokazać również potwierdzenie rezerwacji i paszport. Pracownicy BP Ci natychmiast przekażą dokumenty podróżne (bilety lotnicze, vouchery). Proszę przyjść wraz z dokumentami podróżnymi minimalnie 90 min. przed wylotem na check-in (odprawa biletowo-bagażowa), gdzie trzeba pokazać bilet lotniczy i paszport Potem można iść do odprawy. Jednoczesznie będą wystawione karty pokładowe (Boarding pass), z którymi trzeba wejść na pokład samolotu. Ostrzegamy, że check-in bywa zamykany najczęściej 45 min. przed wylotem!

Przylot – Po przylocie do destynacji i odebraniu bagaży trzeba zaczekać na rezydenta biura podróży. Rezydenci są ubrani w kolorach firmowych z przywieszką firmy i z reguły mają również kartkę z logiem firmy. Rezydent mówi po niemiecku, angielsku i w języku miejscowym danej destynacji. Na podstawie voucheru hotelowego, który pokażesz rezydentowi, można wejść do autobusu przygotowanego na transfer do hotelu. W autobusie kierowca, ewentualnie rezydent, zgłasza nazwy hoteli.

Hotel – Po przyjeździe do hotelu, rezydent Cie zakwateruje na recepcji i oznajmi czas spotkania informacyjnego. W pomieszczeniach recepcji znajdują się informacyjne gazetki ścienne, na których można znaleść ważne informacje jak np. kontakt do rezydenta, czas spotkań z rezydentem, informacje o miejscowości, wycieczkach fakultatywnych i innych usługach. Pod koniec wczasów będą wystawione informacje o czasie wyprowadzenia się z hotelu i transferu na lotnisko.